Presentation

Hej!

Emil här. 28-årig östgöte numer boende på västkusten och Sveriges framsida- Göteborg. Har precis tagit en kandidatexamen från stadens universitet där jag läst medie- och kommunikationsvetarprogrammet. I väntan på bättre tider och jobb hade jag tänkt bättra på mina kunskaper om de sociala medierna. 

När jag inte pluggar dömer jag fotboll i division 3 herrar och tränar. Konsumerar nyhetsmagasin, skönlitteratur och faktaböcker i läsväg och ser gärna filmer, sport och dokumentärer på TV. De pengar man som student ibland lyckas undvara läggs på min stora passion här i livet, att resa! 

Hoppas på en trevlig kurs.
Vi hörs!
Emil

Kommentera

